zaterdag 10 maart 2018

D66 op bezoek bij verzorgingshuis Liduina in Bemmel , ook minister Koolmees (D66) was aanwezig

Afgelopen donderdagmiddag 8 maart waren de D66 leden van Lingewaard op bezoek bij de bewoners van Liduina. Samen gingen ze het gesprek aan over de ouderenzorg, mantelzorgers en de gemeente Lingewaard. De landelijke bustour van D66 deed ook Bemmel aan. Een van de onverwachte gasten was minister Koolmees.

Wouter Koolmees (minister van Sociale Zaken) sprak de bewoners van Liduina toe en schoof daarna aan bij de maaltijd die was aangeboden door D66 Lingewaard. Minister Koolmees was blij met de uitnodiging en had goede gesprekken met de inwoners van Liduina.

D66 Lingewaard staat voor een politiek waar de bestuurders ook echt komen luisteren naar de burgers. Zodat we samen het gesprek aan kunnen gaan om Nederland en Lingewaard een stukje mooier te maken. Ook na 21 maart staan we daar voor!

Léon Dekkers (Lijsttrekker D66 Lingewaard): ‘Als D66 Lingewaard zijn we blij met de grote opkomst en staan we voor de ouderen in Lingewaard. Als het aan D66 Lingewaard ligt komt er meer aandacht voor respijtzorg zodat ook de, vaak overbelaste, mantelzorgers de vakantie kunnen krijgen die ze verdienen’.